RD Velho parantaa kilpailukykyäsi

TechVillan hankkeet tarjoaa yrityksille mahdollisuuden kirkastaa omat erottuvuustekijänsä ja viedä ne osaksi yrityksen johtamista ja markkinointia. Kun erottuvuustekijät ovat määritelty, ne myös kannattaa viestiä yrityksen nykyisille ja potentiaalisille asiakkaille. Video on erinomainen ja erottuva media, jolla voidaan visuaalisesti korostaa omia vahvuuksia ja lisäarvoa esimerkiksi messuilla tai verkkosivuilla.

Arvolupausvideo markkinoi puolestasi

RD Velho Oy on kansainvälinen ja monipuolinen teollisuuden suunnittelutoimisto, jonka missio on parantaa asiakkaidensa kilpailukykyä. Ne tekijät, joista kilpailukyvyn parantaminen syntyy tiivistettiin POKA-hankkeessa yhtenäiseksi viestiksi, jonka perusteella tuotettiin Mertavisionin toimesta ammattimainen ja houkutteleva arvolupausvideo. Miltä kuulostaisi esimerkiksi suunnitteluautomaation mahdollistama kuukausien suunnittelutyön puristaminen muutamaan minuuttiin?

RD Velho Oy käyttää videota muun muassa Hannoverin Messuilla, joten video käännettiin ja spiikattiin englanniksi. Englannin kielen käyttäminen tukee luontevasti yrityksen, myös kansainvälisen vertailun kestävää, korkean tason osaamista. Katso RD Velhon arvolupausvideo alta: